عوارض و مزایای روش لیپولیز چیست؟

يکشنبه 25 فروردين 1398
16:00
رها

لیپولیز لیزر نوعی جراحی زیبایی است. در روش لیپولیز از انرژی لیزر برای تغییر شکل و ظاهر بدن شما استفاده می کنند. در این مطلب به فواید لیپولیز صورت و شکم می پردازیم.

لیپولیز کمک می کند تا بافت های چربی در بخش های خاصی از بدن به قسمت های کوچکتری شکسته شود. اگر شما می خواهید بافت های چربی شکمی، قوزک، ران یا باسن را از بین ببرید، میتوانید از روش لیپولیز استفاده کنید. اما این روش به طور معمول برای افراد خیلی چاق توصیه نمی شود.

اگر شما علاقه مند به درمان با لیپولیز هستید، باید با جراح پلاستیک متخصص، مشاوره ای داشته باشید. آنها می توانند توضیحاتی در موردمزایای لیپولیز و خطرات احتمالی به شما ارائه دهند.

لیپولیز لیزر نوعی جراحی زیبایی است. در روش لیپولیز از انرژی لیزر برای تغییر شکل و ظاهر بدن شما استفاده می کنند. در این مطلب به فواید لیپولیز صورت و شکم می پردازیم.

لیپولیز کمک می کند تا بافت های چربی در بخش های خاصی از بدن به قسمت های کوچکتری شکسته شود. اگر شما می خواهید بافت های چربی شکمی، قوزک، ران یا باسن را از بین ببرید، میتوانید از روش لیپولیز استفاده کنید. اما این روش به طور معمول برای افراد خیلی چاق توصیه نمی شود.

اگر شما علاقه مند به درمان با لیپولیز هستید، باید با جراح پلاستیک متخصص، مشاوره ای داشته باشید. آنها می توانند توضیحاتی در موردمزایای لیپولیز و خطرات احتمالی به شما ارائه دهند.

انواع دیگری هم از لیپولیز وجود دارد که شامل تزریق یا درمان های رادیویی هستند، اما لیزر لیپولیز رایج ترین روش است.

درمان لاغری ران پا

فواید لیپولیز

برخی از مزایای لیپولیز عبارتند از:

– در روش لیپولیز، خطر کمی در بروز عفونت در منطقه تحت درمان وجود دارد.

– خطر زخم در روش لیپولیز حداقل است.

– دوره بهبودی روش لیپولیز، کوتاه تر از سایر روش ها است و معمولا شما یک هفته می توانید فعالیت های طبیعی خود را از سر بگیرید.

– در لیپولیز، با استفاده از لیزر برای حذف سلول های چربی، حجم بافت چربی را کاهش می دهند. همچنین این فرایند باعث جوان تر شدن پوست آن ناحیه شده و پس از آن، پوست شما صاف تر و محکم تر از قبل می شود.

– به طور کلی، لیپولیز دارای مزایای مشابهی با سایر روش های حذف چربی است. لیزرهای مورد استفاده در این روش برای استفاده بالینی بی خطر هستند و خطر زیادی در سوزاندن پوست شما مشاهده نمی شود.

البته در برخی از موارد در منطقه تحت درمان ممکن است خطر ابتلا به عفونت وجود داشته باشد اما ایجاد زخم حداقل است.

چاقی صورت

– روش لیپولیز تقریبا مانند لیپوساکشن است و مزایای آن هم به همین روش است. لیپولیز را می توان در مطب پزشک انجام داد. یکی دیگر از مزیت های روش لیپولیز، دوره بهبودی کوتاه آن است.

– این روش معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد و در بیشتر موارد، تنها یک جلسه برای لیپولیز کافی است، حتی اگر آن را در مناطق مختلف پوست خود انجام دهید.

– گاهی اوقات لیپولیز همراه با لیپوساکشن انجام می شود. این کار می تواند مدت زمان و فرآیند بازیابی را کمی افزایش دهد و بهتر است در مورد تمام موارد مربوط به آن با پزشک خود مشورت کنید.

در صورتی که روش لیپولیز لیزری را انتخاب کرده اید مراحل آن به صورت زیر خواهد بود:

شما در یک محیط استریل شده قرار می گیرید و لباس مخصوصی می پوشید. سپس یک بی حس کننده موضعی در منطقه مورد نظر تزریق می شود. پزشک لیپولیز را در یک منطقه بسیار کوچک (گاهی اوقات تنها یک میلیمتر!) در منطقه ای که در آن رسوبات ناخواسته چربی وجود دارد، انجام می دهد.

لیزر ، در لایه بالایی پوست برش خورده جابجا می شود و در زوایای مختلف زیر پوست شما حرکت می کند. در طول این مدت ممکن است احساس گرما یا حتی احساس سردی احساس کنید. اما نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد.

رسوبات چربی که با لیزر شکسته می شوند، از محدوده مورد نظر دور شده و یا بسته به میزان چربی �ذوب شده� چربی موجود از آنجا خارج می شود.

بعد از اینکه چربی برداشته شد، به محض آماده شدن برای خروج از مطب پزشک، شما به راحتی می توانید بلند شوید، راه بروید و فعالیت روزمره را از سر بگیرید.

عوارض

از جمله عوارض لیپولیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به احتمال زیاد، چندین روز بعد از عمل لیپولیز، کبودی و ناراحتی جزئی ایجاد می شود.

اگر محل لیزر پس از عمل به درستی مراقبت نشود، شما ممکن است در معرض خطر عفونت و زخم قرار گیرید در این زمان، شما باید به پزشک خود مراجعه کنید. در موارد نادر و شدید هم ممکن است لخته شدن خون، درد، تورم و ترشح ایجاد شود.

لیپولیز شکم

رژیم ناکافی و نامناسب، شیوه زندگی نادرست و یا اختلالات در سیستم غدد درون ریز، همه عوامل مهمی هستند که می تواند چربی بیش از حدی را در منطقه شکم و پهلو ایجاد کنند. همچنین، تغییرات شدید پوست در دوران بارداری و یا تغییرات ناگهانی وزن ممکن است سبب از دست رفتن کشش لازم در بافت همبند و یا ناپایداری آن ها شود.

نفخ شکم

لیپولیز لیزر شکم

لیزر لیپولیز برای حذف و برطرف کردن چربی دور شکم و پهلو، راه حل موثر و مطمئن است. لیپولیز یک ابزار درمانی غیر تهاجمی است که باعث حذف چربی در این ناحیه شده و بعد از عمل لیپولیز شکم، شما شاهد تغییرات زیادی می شود و نتایج خوبی برای شما خواهد داشت.

تفاوت اصلی روش لیپولیز شکم با لیپوساکشن های معمولی این است که در لیپوساکشن، بافت چربی استخراج می شود، در حالی که در روش لیزر لیپولیز ، چربی آن ناحیه ذوب می شود و در روش لیپولیز ، کاهش آسیب بافتی و درمان بسیار راحت تر و ایمن تر است.

لیزر لیپولیز شکمی با دو نوع قدرت لیزری انجام می شود: یکی برای حل کردن چربی و دیگری برای اثر سفت کنندگی پوست و صاف کردن شکم.

این روش یک تا دو ساعت طول می کشد بیمار در همان روز عمل لیپولیز شکم، به منزل مراجعه می کند.

مزایای لیپولیز شکم

  • بهبود سریع تر و راحت تر
  • کاهش خطر کبودی و تورم
  • عقب کشیدن پوست
  • بی حسی موضعی
  • روش سرپایی

لیپولیز صورت

چین و چروک صورت می تواند تغییراتی ناخواسته در ناحیه صورت ایجاد کند. یکی از دلایل آن هم تقسیم و جابجایی چربی است که باعث تغییر شکل صورت می شود.

لیزر لیپولیز تکنیک لیزر تهاجمی است که در از بین بردن چربی های چهره و چین و چروک پوست صورت و گردن، چانه و گونه ها به شدت موثر است و معمولا در یک جلسه می توان این روش را انجام داد.

حذف چربی های صورت در روش لیپولیز به راحتی صورت می گیرد و تنها در یک جلسه شما شاهد سفتی پوست صورت خود می شوید. این کار با یک پلت فرم لیزر انجام می شود که دو نوع طول موج را منتشر می کند

فیبر نوری ، انرژی لیزر را از طریق یک کانول بسیار انعطاف پذیر که در انتهای آن فیبر نوری وجود دارد به بافت چربی انتقال می دهد، سپس چربی را ذوب می کند و بافت را حرارت می دهد.

انقباض پوست در اکثریت قریب به اتفاق که خواهان حذف مقدار زیادی چربی هستند صورت گرفته و در منحنی پوست اضافی در گردن و قسمت چانه معمولا انقباض بیشتری صورت می گیرد.

تیم ترجمه نبض ما


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
گروه زیبایی دکتر منصوری آماده است تا خدمات مربوط به زیباسازی, جوان سازی پوست و تناسب اندام را به شما هموطنان عزیز ارائه دهد. این گروه زیبایی یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه آرایش و زیبایی در کشور است که تحت نظر متخصصان با تجربه و با استانداردهای جهانی به بهترین نحو این خدمات را انجام می دهد. اگر شما هم می خواهید عمل زیبایی را بر روی صورت یا سایر اندام های خود انجام دهید, پیشنهاد می کنیم با شماره های نوشته شده در سایت پرگل تماس بگیرید و بعد از مشورت با دکتر منصوری عمل زیبایی خود را شروع کنید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جراحی زیبایی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]