روش های عمل زیبایی شکم و پهلو

سه شنبه 8 مرداد 1398
0:38
رها

لیپوساکشن با کمک مکش چربی ها را از بدن بیرون می آورد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن (کانولا) به وسیله برش های کوچک وارد بدن شده و پزشک متخصص لوله را زیر پوست می چرخاند تا به ناحیه تجمع چربی ها برسد، بعد چربی های اضافی از طریق این لوله به بیرون هدایت می شوند.

آیا لیپوساکشن خوب است


روش های جراحی زیبایی بسیاری وجود دارند که می توانند چربی های اضافی نواحی خاصی از بدن تان مانند شکم، باسن، ران، بازوها و یا گردن را از بین ببرند. در واقع این روش های زیبا سازی بدن این نواحی را شکل می‌ دهد. اما باید توجه کنید که این روش های تناسب اندام برای لاغری مفرط کارآیی ندارند و برای لاغری های موضعی کاربرد دارند. روش های کوچک شدن شکم و پهلو و آب کردن شکم و پهلو سریع یکی از مواردی است که عمل زیبایی شکم و پهلو به آن می پردازد.

اندام و راه های کوچک کردن شکم و حذف چربی های زائد - روش های کوچک شدن شکم و پهلو - آب کردن شکم و پهلو سریع


لیپوساکشن

لیپوساکشن یک روش جراحی است که از مکش برای از بین بردن چربی نواحی خاص بدن مانند شکم، باسن، ران، بازوها و یا گردن استفاده می‌کند. در واقع لیپوساکشن این نواحی را شکل می‌ دهد. نام‌ های دیگر مرتبط با لیپوساکشن شامل لیپوپلاستی و کانتورینگ است.

لیپوساکشن با کمک مکش چربی ها را از بدن بیرون می آورد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن (کانولا) به وسیله برش های کوچک وارد بدن شده و پزشک متخصص لوله را زیر پوست می چرخاند تا به ناحیه تجمع چربی ها برسد، بعد چربی های اضافی از طریق این لوله به بیرون هدایت می شوند.

آیا لیپوساکشن خوب است

اگر مقدار زیادی چربی در مکان‌های خاص دارید، ممکن است کاندیدای عمل لیپوساکشن باشید، اما باید بدانید که برای لیپوساکشن باید وزن تان متعادل و پوست تان سالم و انعطاف پذیر باشد.

لیپوساکشن چربی های اضافی شما را حذف خواهد کرد و قرار نیست شما را لاغرتر کند. سن در لیپوساکشن مهم نیست ولی دقت کنید که با بالا رفتن سن، انعطاف پذیری پوست هم کم می شود.


انواع روش های پیکر تراشی

پیکرتراشی یک روش زیبایی برای از بین بردن چربی های موضعی در اندام های مختلف مثل شکم، صورت، غبغب، ران، باشن و غیره است. توجه کنید که عمل زیبایی پیکر تراشی برای خوش اندام کردن شماست نه روشی برای کم کردن وزن تان و لاغری.

این روش تنها جنبه زیبایی دارد و برای موارد درمانی مناسب نیست. اگر اندام های خاص بدن شما دارای اندازه زیادی هستند می توانید از این روش برای کاهش اندازه آنها استفاده کنید.

پیکر تراشی در سه روش عمده دارد که عبارتند از: لیپوماتیک، اولترازد و بادی‌ جت یا واترجت. این روش های پیکر تراشی می توانند چاقی موضعی بدن شما را از بین ببرند و اندامی خوش فرم و زیبا برای تان به ارمغان بیاورند.

لیپوماتیک تخلیه چربی های اضافی از بدن تان را سریع تر انجام می دهد. پزشک ناحیه ای را که قرار است از آنجا چربی های زائد بیرون آورده شوند را برش می دهد و بعد منفذهایی را برای وارد شدن دستگاه کانولا به ناحیه های مورنظر ایجاد می کند.


لیپولیز

لیزر لیپولیز فرآیند درمان کاهش چربی، کاهش سلولیت، کاهش پوست سست و کاهش علامت‌ های کششی است. ​که روش کمتر تهاجمی است و می تواند توده های سفت چربی جمع شده در ناحیه های پهلو، غبغب و باسن و غیره را به صورت کامل تخلیه می کند.

این روش می تواند چربی هایی را که در ناحیه های مختلف بدن انباشته شده اند و با ورزش و رژیم غذایی حذف نمی شوند را از بین می برد.

لیپولیز در مقایسه با شیوه های سنتی کاهش چربی مانند لیپوساکشن، دارای عوارض کمی است. عمده ترین دستگاهی که در این روش به کار می رود، استفاده از نوع خاصی از لیزر برای حذف چربی های اضافی جمع شده در نواحی مختلف بدن و صورت است.

لیزر مورداستفاده در این روش به بدن فرصت می دهد تا چربی ها را بسوزاند، و اگر نیاز بود می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص ساکشن، توده های بزرگ چربی را تخلیه کرد.


کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یک روش جدید غیر جراحی برای کوچک کردن اندازه شکم است که به وسیله دستگاهی این کار را انجام می دهد و همه سلول های چربی زیر پوست شکم را فریز کرده و آنها را نابود می کند. چربی های تجزیه شده از طریق کبد از بدن خارج می شوند.

نحوه کار این روش به این صورت است که با فریز کردن سلول های چربی در دمای انجماد 10- تا 3- درجه، باعث نابودی سلول های چربی می شود.

بسیاری از کسانی که این روش را برای کوچک کردن شکم و پهلوهایشان امتحان کرده اند، از ظاهر شدن چند روزه اثرات آن خبر داده اند، ولی ۱ تا ۴ ماه برای ظاهر شدن تمامی نتایج آن فرصت نیاز است. درمان با این روش در پرگل یک جلسه انجام می شود و نیازی به هیچ ماده بیهوشی ندارد.

در این روش پروسه درمان و بهبودی با گذشت زمان اتفاق می افتد و در این بازه زمانی، پوست شکم فرصت پیدا می کند تا با سایر اندام ها سازگار شود.

به همین خاطر در این روش از افتادگی و شل شدگی سایر روش های لاغری خبری نیست. همچنین در این روش، بیمار نیازی به بستری شدن و استراحت ندارد و دوره نقاهتی برای آن بیان نشده است.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
گروه زیبایی دکتر منصوری آماده است تا خدمات مربوط به زیباسازی, جوان سازی پوست و تناسب اندام را به شما هموطنان عزیز ارائه دهد. این گروه زیبایی یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه آرایش و زیبایی در کشور است که تحت نظر متخصصان با تجربه و با استانداردهای جهانی به بهترین نحو این خدمات را انجام می دهد. اگر شما هم می خواهید عمل زیبایی را بر روی صورت یا سایر اندام های خود انجام دهید, پیشنهاد می کنیم با شماره های نوشته شده در سایت پرگل تماس بگیرید و بعد از مشورت با دکتر منصوری عمل زیبایی خود را شروع کنید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جراحی زیبایی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]