حذف چربی های جمع شده در پهلو غبغب و باسن با لیزر لیپولیزر

يکشنبه 25 فروردين 1398
15:49
رها

لیزر لیپولیز که با نام لیپولیزر هم شناخته می شود، یک روش جراحی و کمتر تهاجمی لیپوساکشن چربی های اضافی است که توده های سفت چربی جمع شده در ناحیه های پهلو، غبغب و باسن و غیره را به صورت کامل تخلیه می کند.


لیزر لیپولیز که با نام لیپولیزر هم شناخته می شود، در حال حاضر در اروپا، استرالیا و آمریکا به کار می‌ رود و از سال ۲۰۰۶ مورد تایید رسمی قرار گرفته‌ است. به طور خلاصه، لیپولیز فرآیند درمان کاهش چربی، کاهش سلولیت، کاهش پوست سست و کاهش علامت‌ های کششی است. ​

لیزر لیپولیز یک روش جراحی و کمتر تهاجمی لیپوساکشن چربی های اضافی است که توده های سفت چربی جمع شده در ناحیه های پهلو، غبغب و باسن و غیره را به صورت کامل تخلیه می کند. این روش می تواند چربی هایی را که در ناحیه های مختلف بدن انباشته شده اند و با ورزش و رژیم غذایی حذف نمی شوند را از بین می برد.

این روش در مقایسه با شیوه های سنتی کاهش چربی مانند لیپوساکشن، دارای عوارض کمی است. عمده ترین دستگاهی که در این روش به کار می رود، استفاده از نوع خاصی از لیزر برای حذف چربی های اضافی جمع شده در نواحی مختلف بدن و صورت است. لیزر مورداستفاده در این روش به بدن فرصت می دهد تا چربی ها را بسوزاند، و اگر نیاز بود می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص ساکشن، توده های بزرگ چربی را تخلیه کرد.

لیزر لیپولیز از دسته روش های جراحی برای تخلیه چربی است، به این صورت که جراح حفره ای را در محلی که چربی ها انباشته شده اند ایجاد می کند تا لیزر بتواند در آن نواحی وارد عمل شود و تمامی چربی ها را خارج کند. البته قبل از برش، محل موردنظر با داروهای بیهوشی موضعی کاملا بی حس می شود. در لیپوساکشن بیمار به صورت عمومی بیهوش می شود و چیزی از عمل متوجه نمی شود، ولی در روش لیپولیز در زمان عمل، بیمار در هوشیاری کامل است، و به همین خاطر خطر این روش از لیپوساکشن کمتر است.

باید دقت کنید که عمل لیپولیز روشی برای کم کردن وزن نیست و قرار نیست وزن زیاد شما با این روش بهبود پیدا کند. چون لیپولیز فقط بر روی نواحی مشخصی از بدن انجام می شود و امکان اجرای آن بر روی کل بدن نیست، چون در این حالت بیمار مجبور است برش های زیادی را تحمل کند که این مورد مشکلاتی زیادی برای او ایجاد می کند. پس لیپولیز برای کسانی مناسب است که در قسمتی از بدن شان چربی اضافی دارند و می خواهند از چربی های آن ناحیه خلاص شوند. این افراد می تواند در زمان کوتاهی ناحیه ای از بدن شان را با سایر اندام های بدن متناسب کنند ، بدون اینکه مثل روشهای تهاجمی کبودی و ورمی را احساس کنند.


مزایای لیپولیز

مزایای لیپولیز همانند مزایای سایر روش های کاهش چربی است، فقط در این روش از لیزر برای حذف سلول های چربی استفاده می شود که این مورد کار را خیلی آسان تر و بی خطر تر می کند. در ادامه به برخی از مزایای لیپولیز اشاره می کنیم.

  • عفونت ناحیه مورد عمل، در روش لیپولیز به حداقل می رسد.
  • اسکارها و زخم های ناحیه مورد عمل، در روش لیپولیز به حداقل می رسد.
  • زمان بهبودی روش لیپولیز بسیار کوتاه تر است و بیمار بعد از یک هفته استراحت می تواند به زندگی روزمره اش برگردد.
  • حجم بافت چربی در این روش که با لیزر انجام می شود به صورت محسوسی کم می شود و منجر به جوان شدن پوست و صاف و محکم شدن پوست می شود.
  • این عمل را در مطب پزشک نیز می توان انجام داد و تقریبا یک ساعت طول می کشد و فقط یک جلسه برای حذف چربی تمامی نواحی پوست موردنیاز است.

در برخی موارد برای اینکه مدت زمان عمل و روند بهبودی را افزایش دهند، لیپولیز را با لیپوساکشن به صورت یکجا انجام می دهد. اما برای هر تصمیمی در این باره باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

هزینه و قیمت لیپولیز

چه کسانی می توانند لیپولیز کنند

در حالت کلی، همه کسانی که در بدن شان چربی های سفت دارند و هر کاری می کنند نمی توانند از دست آنها خلاص شوند، می توانند روش لیپولیز را امتحان کنند. که در این روش حتما از دست آن چربی های مزاحم راحت خواهند شد.

کسانی می توانند لیپولیز کنند که وزن آن ها در حد معقولی باشد و نوسانی وزنی نداشته باشند و کل بدن شان نیز در سلامت کامل باشد.

کسانی برای این عمل مناسب هستند که انتظارات شان از عمل واقعی باشد و درباره نتایج آن مثبت و منطقی فکر کنند.

برای اینکه درباره جزئیات کاندیدای مناسب برای لیپولیز بدانید بهتر است با یک جراح متخصص زیبایی در پرگل یا یک مرکز درمانی معتبر مشورت کنید و با گفتن شرایط و خواسته خود از لیپولیز، از وی بخواهید که مشخص کند آیا شما می توانید لیپولیزر کنید یا نه.


چه کسانی نمی توانند لیپولیز کنند

استفاده از لیزر برای کسانی که وزن زیادی دارند، می تواند با عوارضی همراه باشد. روش لیپولیز به منظور خوش فرم کردن اندام های شما انجام می شود و روشی برای لاغری نیست.

خانم هایی که در حال سپری کردن دوران بارداری هستند، نمی توانند لیپولیز کنند.

کسانی که تصورات نامعقول و غیرواقعی درباره عملکرد لیپولیز دارند و منفی گرا هستند نیز گزینه خوبی برای انجام لیپولیز نیستند.


عوارض لیپولیز

عوارض لیپولیز به نسبت سایر روش های کاهش چربی کمتر و روشی کم خطر است. هر چند این روش را می توان به صورت سرپایی نیز انجام داد ولی جزء روش های جراحی محسوب می شود و هر عمل جراحی نیز با خود عوارض و خطراتی را دارد.

متداول ترین عارضه بعد از عمل لیپولیز، کبودی و ورم و خون مردگی بدن است که همه آنها بعد از چند روز از بین می روند و جای نگرانی ندارند. در صورتی که با عمل لیزر لیپولیز عمل ساکشن نیز انجام شده باشد، این عوارض زیادتر نیز خواهد بود.

برای اینکه لیزر به ناحیه پر چربی وارد شود نیاز به برش آن ناحیه است، به همین خاطر احتمال عفونت محل برش وجود دارد که پزشک برای از بین بردن این عفونت ها، بعد از عمل به شما آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد. در زمانی که از آنتی بیوتیک استفاده می کنند نباید نوشیدنی های الکلی مصرف کنید.

برای اینکه بتوانید به همه عوارض لیپولیز غلبه کنید و خطرات آنها را کم کنید، بهترین راه رعایت کردن توصیه ها و مراقبت هایی است که پزشک جراح بعد از عمل به شما می کند.

قبل و بعد از لیزر لیپولیز

هزینه و قیمت لیپولیز

هزینه و قیمت لیپولیز به عواملی بستگی دارد که بعد از معاینه شرایط بیمار و مقدار چربی وی مشخص می شود و این عوامل از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و به همین خاطر هزینه و قیمت لیپولیز نیز متغیر خواهد بود. ناحیه ای که می خواهید تحت عمل لیپولیز قرار گیرد، نیز در تعیین قیمت لیپولیز مهم است، تمامی اندام ها یک قیمت واحد ندارد.

همچنین باید بدانید که عمل لیپولیز تحت پوشش بیمه نیست، و به همین خاطر هزینه و قیمت آن نیز ثابت نیست. هر جراح زیبایی با توجه به شرایط خود هزینه متفاوتی را دریافت می کند. اما شما نباید هزینه عمل را معیار انتخاب پزشک قرار دهید بلکه باید به سوابق و تجربه پزشک دقت کنید تا عملی موفقیت آمیز داشته باشید.


لیپولیز صورت

یکی از مواردی که باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شود، تجزیه و جابجایی چربی در صورت است و این جابجایی ها باعث تغییراتی در فرم صورت ایجاد می کنند که در برخی موارد صورت را از فرم خود می اندازند.

لیپولیز صورت به شما کمک می کند تا این چربی های زائد را از صورت تان را حذف کنید و با حذف آنها از دست چین و چروک ها نیز خلاص شوید. عمل لیپولیز صورت یک روش کاملا غیرتهاجمی و موثر، برای حذف چربی های اضافی صورت و چین و چروک های گردن، چانه است و در یک جلسه درمانی می توانید زیبایی صورت تان را با این روش بیشتر کنید. عمل لیپولیز صورت با یک پلت فرم لیزر انجام می شود و دو گونه طول موج لیزر را در صورت پخش می کند و تمامی سفتی های پوست صورت را از بین می برد.

ممکن است در روزهای اولیه بعد از عمل، قرمزی و کبودی، تورم، احساس کمی درد، خونریزی اندک و یا سوزش داشته باشید که با گذشت چند روز همه این موارد از بین می روند. برای اینکه این عوراض را به حداقل برسانید بهتر است در انتخاب روش درمانی لیپولیز بر روی صورت خود دقت بیشتری به خرج بدهید. چون از تکنولوژی های مختلفی در لیپولیز استفاده می شود و انتخاب هر یک از آنها می تواند عوارض و خطرات خودش را داشته باشد.


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
گروه زیبایی دکتر منصوری آماده است تا خدمات مربوط به زیباسازی, جوان سازی پوست و تناسب اندام را به شما هموطنان عزیز ارائه دهد. این گروه زیبایی یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه آرایش و زیبایی در کشور است که تحت نظر متخصصان با تجربه و با استانداردهای جهانی به بهترین نحو این خدمات را انجام می دهد. اگر شما هم می خواهید عمل زیبایی را بر روی صورت یا سایر اندام های خود انجام دهید, پیشنهاد می کنیم با شماره های نوشته شده در سایت پرگل تماس بگیرید و بعد از مشورت با دکتر منصوری عمل زیبایی خود را شروع کنید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جراحی زیبایی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]